.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی؛ راهداران خادمان مسافران نوروزی
تجلیل از خادمان جامعه ، یک وظیفه ملی!
در ایام نوروز یکی از سازمانهایی که با حضور پیوسته کارکنانش در صحنه، متقبل و متحمل خدمات طاقت فرسای شبانه روزی در شرایط کاملاً سخت و بحرانی می شود، بلاتردید اداره کل راه و ترابری مازندران با همه ...
تجلیل از خادمان جامعه ، یک وظیفه ملی!

رهبر معظم انقلاب در پیام سالانه نوروزی خویش،موکداً بر تجلیل از خادمان جامعه و مردم تاکید فرمودند و آن را یک وظیفه همگانی دانستند.

در ایام نوروز یکی از سازمانهایی که با حضور پیوسته کارکنانش در صحنه، متقبل و متحمل خدمات طاقت فرسای شبانه روزی در شرایط کاملاً سخت و بحرانی می شود، بلاتردید اداره کل راه و ترابری مازندران با همه ظرفیتهای سازمانی و حتی فراسازمانی است.

یکی از چند نهاد معدود که حتماً و بلا استثناء به 3 میلیون شهروند مازندرانی و 13 الی 15 میلیون مسافر فرا استانی سرویس دهی خالصانه و فراگیر می کند،قطع یقین همین اداره کل راه و ترابری مازندران و غالباً تحت عنوان راهداران است.

هیچ مسافر و هیچ شهروندی نمی تواند مدعی شود که از راه استفاده نکرده و یا نمی کند! چرا که بر خلاف مابقی نهادهای خدماتی،استثناءبردار نیست و تقریباً می توان گفت که پابه پای پلیس،یک آماده باش کامل را ایام تعطیلات نوروزی و سایر تعطیلات سال، گمنامانه تجربه می کند!

بارندگی ها،زلزله ها، رانش ها، ترافیک ها، تعریض ها، توسعه ها، آسیب ها و هرگونه تخریب جاده ای،حضور همه جانبه و تاثیرگذار راهداران را می طلبد و خدا می داند که ماموریت آنان در گاهی اوقات با چه دشواریها و خطراتی مواجه می گردد و اگر ایمان و عشق به خدمت نباشد، این حرفه چقدر آزارنده و غیر قابل تحمل جلوه می کند!

جالب است بدانیم که در طول سال نیز یکی از سازمانهایی که بطور پیوسته با پروژه های سازندگی و یا نگهداری و یا راه اندازی مواجه هست و موجب امیدواری هر چه بیشتر مردم به نظام می شود،همین اداره کل راه و ترابری است که در مازندران، در غالب دوره ها و بخصوص در دوره مدیریت مشرفانه آقای مهندس رحیمی،بیش ار پیش دیده می شود.

فلذا بسیار شایسته است تا بپاس این همه خدمات خالصانه و رضایت آفرین، از زحمات مهندس رحیمی مدیرکل راه و ترابری مازندران تقدیر و تجلیل بعمل آید.

چهاربانده کردن بزرگراه ها و نیز جاده های بین شهری در مازندران که در اصل پایه و اساس نوسعه اقنصادی تلقی می گردند، اتفاق بزرگی است که پیوسته در حال انجام است و علیرغم همه مشکلات ملی و بودجه ای و غیره، باز هم می توان مدعی بود که حتی یک روز بی پروژه راه و ترابری در مازندران وجود نداشته و ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین احمدی 1 فروردين 1389
خسته نباشید! خدا قوت! اجر شما پیش خداوند بزرگ محفوظ باد.سالم باشید و از گزند زمانه در امان بمانید.امیدوارم که دولت محترم اقلاً مزد دنیایی شما را درست و کامل و بموقع پرداخت کند!فقط کسانی که در جاده گرفتار می شوند،قدردان راهدارهای فداکار هستند و دیگران نمی دانند که آنها منشاء چه خدمات بزرگی هستند و چه فرشته نجاتی محسوی می شوند!آفرین بر شما!
وحيد 3 فروردين 1389
آفرين باد بر غيور مردان وخستگي ناپذيران عرصه ي راه كه با تلاش و مجاهدتشان خستگي و تحمل ناهمواري ها در شبهاي سرد زمستان و روز هاي گرم تابستان را بر جان خريده و در راه آباداني و سربلندي ايران سربلند اسلامي تلاش ميكنند
در يكي دو سال اخير تا كنون كارها ي بسياري در مازندران صورت گرفته كه اين جز با مديرت مشرفانه و مقتدرانه ي مهندس موسي رحيمي مدير كل راه و ترابري استان مازندران انجام پذير نبود.خدا شما مردان عرصه ي تلاش و بالندگي را حفظ كند..والسلام...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.274 seconds.